8 Mart 2016 Salı

8 MART KADINLAR GÜNÜ

8 Mart Kadınlar Gününüz kutlu olsun!

Tarihe Damgasını Vuran Kadınlardan İlham Veren Sözler

    Amelia Earhart 

    "En zoru harekete geçme kararıdır, geri kalanı ise sadece kararlılık meselesidir."



    

    Maya Angelou

    "İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unuturlar ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmazlar."



    Ayn Rand

    "Soru kimin bana izin vereceği değil, kimin beni durduracağıdır."



    Coco Chanel

    "Hayatımı şöyle keşfettim; sevmediğim her şeyi hafife alıyorum, nasıl olsa seveceğim bir zıttı vardır."



    Jane Austen

    "Kadınlardan yalnızca birer hanımefendi gibi bahsetmenizden, onların aslında rasyonel varlıklar olduğunu anlamamanızdan nefret ediyorum. Hiçbirimiz hayatlarımız boyunca sakin sularda yüzmek istemeyiz."


Kaynak: http://onedio.com/haber/tarihe-damgasini-vurmus-kadinlardan-herkese-ilham-verecek-23-soz-688330

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder