24 Eylül 2013 Salı

İSTANBUL’A DÖNÜŞ


                
                Vapura bindim, İstanbul’a dönüyorum.
                Deniz dalgalı, martılar uçuşuyor
                İstanbul’un gözleri parıldıyor.                                                                                                                                      
   
                Vapura bindim, İstanbul’a dönüyorum.
                            Boğazda çay içmeyi, o eşsiz manzarayı görmeyi,
                            Kız Kulesi’nin karşısında hayallere dalıp gitmeyi…
                            Buram buram tarih kokan şehrimi, 
                            İstanbul’u özlüyorum.


                Vapura bindim, İstanbul’a dönüyorum.
                O güzel altın topraklarıma…
                Evime, en sevdiğim şehre dönüyorum.


                Vapura bindim, İstanbul’a dönüyorum.
                Martıların çığlıklarını duyuyorum.
                O güzel şehre,
                İstanbul’a dönüyorum.


                Vapura bindim, İstanbul’a dönüyorum.
                Limana varıyorum, denizler köpük köpük,
                İnsanlarda bir telaş…
                Yeni bir gün başlıyor,
                İstanbul, seni seviyorum.
                                        

                                                                 Çağla ŞAHİN
                                                               
                                                          Beşiktaş BİLSEM        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder